mandag den 29. december 2008

Cypercrop

Igår var der cypercrop ved TSC - en helt fantastisk sammensat crop med masser af fede udfordringer.... Jeg fik lavet intet mindre end 8 af udfordringerne.
Og ja sørme om jeg ikke også vandt 2 af lodtrækningerne.

Denne udfordring var et blind scrap lift - uha det var svært men også super sjovt!












Denne her var en udfordring om at lave et LO med tanker om 2008. Jeg havde egentlig afskrevet den, da jeg faldt over disse 2 billeder som jeg har selv har taget da vi var i sommerhus i uge 42, syntes ligesom de indbød til emnet...
Skitse udfordring: fandt det her gamle billede af Malte og tænkte det passede perfekt til skitsen. Det var også super hurtigt lavet. Overskriften var egentlig embosset med rød embossing men det forsvandt næsten på den sorte baggrund.... Derfor fik det lige en omgang glossy accents og så rød glimmer oveni - det er forresten mine gamle skumstempler jeg har fundet frem.
Den sidste her var en opgave med at scrappe en der sov. Faldt lige over dette her skønne bille af Malte...er egentlig ikke så vild med orange men syntes nu alligevel det her blev ret godt - måske fordi farven kun er sat sammen med sort!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Netti sagde ...

Sikke nogle flotte layouts du har lavet. Jeg kan selv godt lide at scrappe orange..det er faktisk en lækker farve i den brændte genre.

Godt nytår til dig.