onsdag den 10. december 2008

Længe siden


Hmmmm det går sørme ikke så godt med at få blogget - og ja det bliver heller ikke til mange kommentarer, men jeg følger altså stadig med....
De sidste par dage har jeg været rigtig dårlig - pludselig mandag aften blev jeg rigtig rigtig rigtig syg i min mave og brugte lige 10 timer på badeværelset - puha.... Jeg er i bedring nu, men er så træt så træt og maven er stadig ikke helt tilfreds...
Nå men har været igang med dette LO i et par dage og fik lige gjort det færdigt nu...De grønne blomster midt på billederne er selvfølgelig brugt som ansigtssløring og sidder ikke fast... Siden er til vores aflastningsbarns album...
Materialerne er fra en SPS pakke og bogstaverne hedder loopy love og er nogen jeg har købt"brugt"








Og så er jeg simpelthen lige nødt til at vise årets julenisser frem! ER de ikke bare skønne???? Det er mine nevøer Malte og William som nysser hinanden...elsker det billede!!! Billedet er taget med vores kamera som kan lave sort/hvid med en farve...det er så fedt!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Maribi sagde ...

Dejligt at se og høre nyt fra dig
:0)
Super skønt LO, rart med lidt sommerstemning i denne jule tid..
Det billed med dine nevøer er da bare et Scoop, de er da totalt skønne..

Karina Beck sagde ...

Flot layout, du har lavet. Og det billed af drengene, er da for lækkert og oplagt til scrap.

Trine Emdal sagde ...

det var dog et super fantastisk billede af jeres nisser. og et dejligt lo