søndag den 8. februar 2009

Lille monster

Så kan jeg endelig vise det her på bloggen! Dette lay out lavede jeg for et stykke tid siden til en udfordring på scraptheboyz. Man skulle lade sig inspirere sig af deres nye header på bloggen - og det første kit fra TSC passede perfekt til det!!!
Billedet er af min yngste nevø William - helt nyt og taget i dagplejen. I den lille journaling boks har jeg skrevet lidt om hvordan han er nu 2½ år gammel. Udover Marianne og Ragnas kit (jeg elsker det monster papir!) har jeg brugt sværte, hvid og sort pen, grungeboard stjerner, dødningehoved og W.
Jeg er selv ret stolt af det og syntes, at det er noget af det bedste jeg har lavet!!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Du kan også rolig være stolt. Det er superflot og jeg har tænkt mig at lifte det.. Jeg har nemlig også det kit fra Scrap cat.
Godt gået og hyggeligt, at du kiggede forbi min blog ; )

Pia sagde ...

Et utrolig flot lo, dejlige farver og opsætning

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det bare et skønt drenge LO! Super flotte farver og opsætning!

Sarah sagde ...

Herligt Lo - det monster papir er bare så lækkert!