torsdag den 12. februar 2009

Stil forvirring?

Eller hvad? Ja når jeg ser på dette her LO og det jeg uploadede sidste gang, så er jeg da lige ved at tro det!! Nå men er faktisk også blevet ret godt tilfreds med dette her. Har brugt en masse af mine rester: 2 fra Websters pages, 1 fra Prim og 1 fra Dreamstreet Papers. Derudover er der brugt blonde, som har fået sværte, sværte, billetter, vinger, hjerte, lidt bling, et filt 2 tal og magic mesh. Og ja så masser af stickles! Rammen om billedet er lavet med et lag blå stickles, som er tværet ud og da det var tørt et sag brunt som jeg har kørt i så lige linie som muligt!
Posted by Picasa

1 kommentar:

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Jeg synes det er et fedt lo, jeg er vild med din opsætningen af papirstykkerne.... Og så er det jo altid godt at få brugt nogle rester ikk´?